Don´t change me

Dag två med frillan. Katastrof. Inte nöjd. Skit.
Nu får det fan ta och växa snabbt så att jag slipper bryta samman.
Det är alldeles för kort där bak och jag känner mig som en tant!

Men inte mycket att göra åt det tyvärr. Hemsk tanke men ändå.
Har nyss varit ute och sprungit och försöker hämta andan.
Kan man ha miniastma? Jag kan känna att det är svårt att andas
ibland efter att jag sprungit. Men kanske är för att man inte sprungit
varje dag och varje vecka? Just de, det finns ett annat ord för det!
Otränad. Jag brukar försöka tänka att så länge jag inte gnuggar fram
eld med låren så är jag inte så jättefet (skämt åsido). Och ett bra
sätt för motivation är att tänka på jeans. Hur vill man att dom ska sitta liksom.

Jag går alltid till Indiska på hötorget efter jag klippt mig. Ja, inte
bara för att kolla på kläderna utan mest för att få låna provhytten
och kolla till frillan 8) Men igår fyndade jag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback