Greyhound

Bildbomb. Har inte örskat uppdaterat. Sjukt jobbigt att hämta sladden
till nallen när man sitter i soffan, det är ju så fruktansvärt långt.... :)
Men här händer ju inte mycket ändå. Njuter väl mest av att sommaren smyger
sig på. Jobbar gör man ju också var och annan dag. Klippte mig faktiskt idag!!
Nu har jag lite mer frisyr istället för något annats jävla rufs på huvudet. Inte lätt
att spara ut kort hår alltså, herregud. Jag kämpar på. Och shoppar gör man ju.
Flyger påsar hit och dit för tillfället, sommaren gör delen av hjärnan som heter
garderoben galen, lite extra galen. Tränar gör jag också. Friskis OFC. Kör gympa
och boxen kör jag när jag kan på fredagar, men jobbar oftast då. Gympa låter så
sjukt löjligt men det är skitkul! Och med den här rätt så sammanhängande
texten ska nog jag, fia och fredrik ut och ta ett glas. Mälarpaviljongen kan det bli.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback