Frallorna

Förra torsdagen fick vi äntligen komma till en kennel 8)
Den kennel jag suktat efter att få komma till för att hon har så sjukt
fina hundar. Och om dom var finare i verkligheten? Jo tack!
Hon har också avlat fram lite längre nosparti och det tycker jag
är så jävla bra. Så att hunden kan vara mer aktiv utan att dö
på grund av andningsnöd. 
Dom här bilderna kan jag lova togs när allt hade lugnat sig.
Före dom här så var det frallor all over me. Och dom var inte
stilla en enda sekund. Det var ju det bästa någonsin! Dom var såååå
pussglada. Jag tror jag hade tre frallatungor i örat samtidigt.
Det var verkligen bara att sätta sig på arslet när hon släppte in dom.

Efter det åkte vi hem till tilda och robban och grillade. Dom var så
schyssta och följde med till kenneln så vi slapp hyra en bil.
Hemma hos dom fick man gosa med nästa vovve, Tyraaaa. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback