Unknown legend

Återigeeeeen! Helgen var helt perfekt. Våren när den är som bäst.
Jag jobbade natt både fredag och lördag men inte stoppade det mig
att njuta av helg och fint väder. På lördagen var det upp och hoppa
för att åka en sväng till sollentuna C där vi käkade lite lunch och 
kikade runt, världens snyggaste centrum. Sedan in mot city, in
på kungsg, hämta danne och slutligen hem. Jag tog en powernap för
nattjobbet och freddan och danne drack öl. Middagen serverades på Helenes
krog och bar och jag fick sitta och titta på när dom tog en grogg på Spitfire.
Sen tog jag mig till jobbet vid 22 och slutade 05.
Så jag kan lova att jag var en hackad sallad när fredrik skulle tvinga
upp mig vid halv elva på söndagen. Kände mig lika bakfull som danne
och fredrik var. Men in i duschen och vidare till medis för en sjukt god
pizza! Och en helt jävla underbar dag på Skansen!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback