In these times

Sitter och dör åt Time Out. Per Andersson, jesus kristus!
Jag har typ världens tråkigaste måndag och vet inte var jag ska ta vägen!
Och innan jag skrev måndag där så skrev jag söndag! Dagvild i lillhuvet.
Det är veckan före löning så röra mig mot stan eller liknande är ju bara
lika med tortyr. Ska vi ens tala om vädret? Okej. Storm och snö. Kul.

Helgen var ju fin iaf. Fredagen började 14.00 och det blev middag på Stolen
och lite häng i Sjöstaden. Kollade även in nya Telia Kungsg, asfräscht blev det!
På lördagen gjorde vi ingenting, verkligen nada. Jag gick ju lite bananas men blev
lugnare mot kvällskvisten. Då gjorde min gubbe middag och vi såg på film. Så det
var väl helt klart godkänt. Gubben åkte till Åre igårmorse... Inte alls avundsjuk, näe....
Jag hade en jävla tur som fick Näsan som sällskap en natt. Bäääst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback