Buffalo stance

Löning och det kliar i fingerspetsarna! Dom vill liksom springa på
stan och bläddra bland kläderna. Alla nya fina vårkläder som är påväg.
MEN, lugn och fin. Sansat och fint. Måste spara och bli rik. Hoppas inte
Fredrik läser det här men det blir sparsamt med kläder ett tag.
Och sparsamt, då menar jag sparsamt på mitt egna sätt, såklart.
Jag ska bara ha en skinnjacka, jeansjacka, röd klänning, några toppar,
ett par jeans till, svarta ballerina, ett par nya klackar, några jeansshorts,
smink från makeupstore, ny parfym, några nagellack och ja bara det.
Sen får herr älskling skylla sig själv som sa att han ville ha det mysigare
här hemma, han gav mig just en sjujävla anledning att handla lite inredning.

Åh! Bilderna till höger när man skrivier ett inlägg tog mig just till en blogg
med en massa bilder på en liten fralla! http://doyathang.se/category/igor-3.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback