Lilla fågel blå

Snön låg så fint på träden efter igårkväll när det kom en
bunt med pudersnö. Gick iväg och skulle hämta nallen för att
ta ett litet foto. Meeeen när jag ställer mig där vid fönstret och
ska knäppa så har det helt plötsligt blåst upp till storm. Så all
snö hade ramlat av. Typiskt sthlm.

Igårkväll var helt jävla bäst. Vi kom hem samtidigt och jag fick
såklart min ros och det finaste paketet från Bodyshop! Klämde 
nästan fram en tår men bet mig i läppen istället. Sen gjorde vi en
saftig redig ryggbiff med hasselbacks och ädelost. Efterrätten blev
en lyxig marrängswiss, sjukt gott. Rött vin på det och en mys
film blev helt perfekt. Herregud vad jag älskar dig Fredrik.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback