Sometimes the road gets tough, I don't know why

Mår som ankan i dammen nu, helt fantastiskt! Äntligen fick jag min snö.
Innan dom där vita fjunen kom var jag som en vandrande grå sugga.
Men vem blir inte det av grått blaskigt regningt väder var eviga dag?! Fyfan.
 
Jag längtar faktiskt till julen nu, mer än någonsin. Även fast man hamnar 5milj back på
kontot så är det värt varenda krona. Men det man missat själv under uppväxt tar man väl
igen senare på egen hand. Det gör jag med det mesta och det känns väldigt bra.
Jag bygger upp det jag känner att jag inte fått liksom. Det blir väl så eller tvärtom.
 
Här är min önskelista som jag kan drömma om iaf,
Synth
Snowboard (samt pjäxor, brallor, jacka och googles)
10(0) par skor
10 par jeans
20 par toppar
Sånglektioner
Stavmixer
Body Shops vaniljparfym (gudomlig)
Gigantisk tavla från Gallerix (finns en avlång med typ Brooklyn bridge eller något och en som heter Red Afro)
osv.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback