Starships

Det är hemskt att åka hem och ha det så bra som vi har.
För när man kommer hem till sthlm igen så är det svårt att komma
på banan igen. Det tar några dagar nu innan min hemlängtan går över.
Spelar ingen roll var på jorden jag befinner mig eller hur mycket jag än
trivs på just den platsen så kommer jag alltid ha en obeskrivlig trygghet
hemma i hälsingland. Där har man cyklat, gått, sprungit i varje litet hörn
som finns. Man känner stan utan och innan. Bara när jag åkte 28an in till
stan så får man ju åka på en härlig flashback!

Här är några härliga bilder från påskhelgen! Den här helgen har vi
mamma och joel i storstan och nästa helg kommer hela fina gänget!
Vi stod och försökte planera sovplatser i våran lilla etta igår, det
kommer ligga människor överallt 8) En jäkla ormbunke.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback