Shine on me

Den här veckan har varit grymt bra. Sluppit sena kvällar och jobbat sköna halvdagar från kl 7, tränat varje dag, lagat mat varje dag och Sunes dagliga runda på det. Det är så lätt att glömma bort att träning ger så sjukt mycket energi. Från att må pissapa och inte ha tankarna på rätt plats alls, gått runt som en förvirrad
åsna flera veckor och då byggs ångest upp utan dess like. Men så sa det bara klick igår! Jag planerar
för mycket, punkt slut. Måste sluta med det för det är så mycket enklare än vad jag tror det är!
 
Nu har jag en plan och nu ska jag bara fullfölja den. För jag kan inte komma undan att jag är en människa
som måste ha struktur. Så en liten plan har jag iaf och just nu känns det grymt. Ångesten är borta!
 
Så jävla lätt att glömma bort att ta vara på det här korta jäkla livet. Blir så arg på mig själv.
När man är två som bor med varandra är det nästan lättare att glömma bort det. Man blir så otroligt
bekväm med vardagen som rullar på utan några problem. Tills det att man känner att det är något som fattas.
 
Men det är så lätt, med den här människan går allt. Kunde inte ha någon bättre vid min sida!
My big love! <3 Så omtänksam, förstående, lättsam och så positiv. Bäst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback