Countdown

Alltså hur fan har jag missat att Beyonce ska upp på scen här i Maj?!
Jag har ju planerat detta sen senast hon var i Sverige! Och så missar jag det TOTALT?
Fyfan vad deprimerande. Queen B, jag missar dig igen. 
 
Men Summerburst är iaf bokat och klart. Men det hade ju en hake det med såklart.
Hade helt gölmt att det är studenthelgen! Jag missar lilla Eriks student. Skäms!
Man kan ju tro att jag har ett tjockt späckat liv fullt med aktiviteter och evenemang.
Men grejen är ju att allt är alltid i samma veva, helst samma datum också!
 
Fredrik ska med sina bröder och far till Götet och se Robbie i sommar. Samtidigt
som Robbie spelar är det även Gothiacupen. Finns det boende? Nej.
 
Hur som haver! Idag vaknade jag som ett vrak, sjukt nere. Men det vände ganska snabbt.
Men ska itne fira alltför mycket innan allt är klart. :))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback