I feel so close to you right now

Idag är det Torsdag tro det eller ej och snart är det Söndag.
Vart jag vill komma är ju att då åker jag och hjärtat till Egypten!!!!
Jag har inte riktigt fattat det än men det kommer att bli underbart.
Fem dagar har vi på oss där och jag ska fan i mig kliva upp 7 på morgonen och
bara ligga och steka i solen. Om jag så kommer att bli en bränd halloumiost.
Och snorkla, som jag ska snorkla! Hört från håll och kanter att det ska vara amazing där.
Det enda jag försöker att inte tänka på är flyget. BLÄ. Vill inte.
 
Påtal om utlandet så är jag fruktansvärt avis på min gamla gråhåriga vän
Amanda som är i Santa Barbara...... Jag vill också! Hur gör man?! Ta mig dit!
Är det någon som är på? :)
Det är ju inget fel alls på min fantasi att vilja göra saker. MEN to make it happend?
Hallå! Kom igen! Man lever bara en gång!
 
Såhär ska jag ligga på beachen. Sunestyle.
 
 
 

Kommentarer
amanda säger:

GRÅHÅRIGA!?!?!

Svar: ville bara kolla att du var med!! pusss
Emma Sund

2012-11-06 | 08:06:51
Bloggadress: http://amandastrandh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback