Step aside here I come

Ledig = träna. Körde intensivpass i fredags, sååå sjukt kul med gympa!
Det roligaste på passet var när alla i salen ställde sig på en sida för att
sedan kuta det snabbaste man kunde över till andra sidan och sedan jogga tillbaka.
Det trodde jag minsann inte för några månader sedan. Fanns inget intensivpass
idag så det får bli medel och köra lite extra hårt. Med nytt linne blir det ännu
roligare, konstigt nog. Träning gör mig gott och det känns ända långt in i själen på mig.
Om inte mest i min rygg som jag alltid har problem med och som ofta skapar
en huvudvärk från helvetet. Men när jag tränar känner jag ingenting varken
under passet eller några dagar efter. Men 1 juni har jag tid hos naprapat.
Skulle nog ha besökt något sån för typ.. 2 år sedan egentligen 8)

Btw så ska sportamore.se tydligen vara grymt, jag ska nog
ta och göra en beställning. Långa tights mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback