Jizz in my pants

Sommaren är faktiskt här på riktigt. Punkt
Man behöver inte gå runt och vara orolig för att det ska komma något snökaos.
Idag har jag haft shorts och linne, jag har sett dom första svalorna och jag
har även gått hem i träningskläder utan jacka eller luvtröja och kl är halv nio!!
Sen blir man ju sådär nykär på nytt igen, helt underbart. Mitt liv är fortfarande
sådär fint så att jag bara går runt och njuter, mest varje dag. 
Det är så häftigt när jag jämför mig själv med förra året den här tiden. Då
såg jag ingenting av Sthlm fastän jag var här dygnet runt. Jag tror att det 
beror på att jag inte var lika avslappnad och bekväm som jag är nu. Min sinnesro
var nog inte lika stabil som den är nu. Det är så himla svårt att förklara. Det måste
ha med det att göra. Hur som helst så känns det helt sjukt, jag har svårt att 
acceptera ibland att jag har det så bra, som om att jag inte förtjänar det.
Men varför skulle jag inte det? Så idiotisk tanke. 

Lite bilder som förklarar ganska bra hur jag mår. Hur kunde
jag missa allt det här förra året. Aja det vita fläsket ska bli brunt.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback