Hurry up, we're dreaming

Har inte riktigt hunnit med. Här är en liten snabbis!

Kryssningen till Tallinn!
Firade svärfarsgubben, 50 år! Resan blev som väntat lite smått galet.
Och i Tallinn står tiden still, men det har sin charm det med. Ölen
smakade bra. Och lördagsnatten bjöd på mycket gungande, var ju
bara några meters vågor vi gled på.




Njutis!
Jag har väntat hela vintern på den här dagen. Sitta på isen i solen och
värma kroppen med eld, öl och lite varm spetsad choklad! Och såklart med
dom finaste människorna som man är lyckligt lottad att få ha omkring sig!
På kvällskvisten blev det dildoparty 8) Nu kan jag allt!






The Sounds!
Alla gånger jag mimat framför spegeln när jag var mindre och när jag
sprang till frissan för att få samma frippa som Maja Ivarsson! Jag dyrkar
dom lika mycket nu som då. Det var helt jävla grymt. Jag var inte besviken
någonstans, helt tvärtom! Dom var bättre än jag förväntade mig och lyckan
var total! Jag måste börja gå på fler spelningar, känslan är ju oslagbar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback