Shoot me down, I won't fall

Bilden, mitt mål änsålänge. Och sluta känna att jag vill gömma mig så fort jag går
utanför dörren. Just nu kan jag jämföras med en igelkotte. Kan tilläga "..take photos
that don't make you look fat" till bilden faktiskt, haha. Kämpa kämpa! Vore dock roligare
med en gympartner. Nästa vecka ska jag gå och kolla upp PT på friskis! Och imorse
bokade jag in mig på ett boxpass. ÄNTLIGEN säger jag bara. Det är fan det roligaste
jag vet och det var sjukt längesen jag gjorde det. Box och simning är nog det enda jag
inte kan tröttna på. Jag älskar träning när man använder alla muskler och verkligen 
får kämpa med hela kroppen. Hantlar gillar jag också, tunga helst. Köttigt, brutalt, you 
name it. Som alla banor på Gladiatorerna, alltsåååå jag hoppar i soffan, skulle älska't!


http://get-thinspiration.tumblr.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback