I'm on your side

Tre jobbnätter avklarade och en sjukt sliten jag. Men det
har varit lugnt i växeln så det har gått alldeles utmärkt.
Människorna i sthlm har varit så jäkla fulla i helgen. Fick höra
både det ena och det andra och man satt där och bara gapade.

Idag blögger jag endast för att berätta att vi ska på bio. Men att
jag egentligen hellre satt i afghanistan än bredvid robin i salongen.
Jag ger det en tio minuter, och då inte in på filmen utan reklamen,
sedan kommer jag att vilja dränka mig i colan. Jomen robin är en
riktigt trevlig kille! Snart 30 bast men beter sig som 15 :)
Jag hade ingen fot i filmval men tror att det var Hamilton.
Den är väl som alla andra krigsfilmer/fredrikfilmer gissar jag.

Blev inget frallamys idag heller. Hon hade åkt på magsjuka......
Jag sa att då får fan du ta å ringa mig alltsåååååå. Hörs hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback