2012

Bloggdesignkrux, det trampar på dom sista små nerverna jag har kvar för dagen.
Raseripsyksvordomsanfall. Skiiiiitsamma, tar det sen, nästa år, kanske.

Jag fick aldrig skrika gott nytt år på slaget men gjorde det sen när jag kom hem.
Näe jag visk-skrek det kanske och hoppade lite upp och ner, klockan var ju 07.30.
Jag jobbade ju 23-07 så att jag firade slaget i köket på jobbet. Det var något nytt.
Nyårsafton är fan det roligaste att fira in på hela året så det tog emot lite att jobba.
MEN jag kom på en jävla grej som hjälpte mot alla nyårssorger.
Så länge jag slipper ha ett nyår som förra året så blir jag så jävla lycklig.
Och med tanke på vad jag fick efter det nyåret, det vill säga Fredrik, så
kan inget hindra mig från överbelastning av lycka! Trygghet betyder allt för mig.
Och det har jag nuuuuu och jag begär inte mer, inte mycket mer.
Skulle vara att Mr slänger ut xboxet genom fönstret och sedan manglar det.
Men sen så.. tror jag att jag har helt nöjd.

Välkommen 2012, jag har längtat efter dig!
Hejdå 2011, jag glömmer dig aldrig på ont men mycket mer gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback