Friends and lovers

Jamen vare tisdag idag alltså. Trodde det fortfarande var måndag.
Nu har jag varit sådär ledig för länge igen, fre lör sön mån tis. Gött med jöbb imöra.
Och tomt blev det när lillebror åkte. Blä. Har sovit hos oss från tisdagen tills i lördags.
Vi fick åka superfart med taxi till siljaterminalen, därifrån åkte dom buss hemåt han och mama.
Ja, så när jag kom hem var det ju dött, freddan var också på äventyr. Så jag blev också
sugen på äventyr. Mötte upp Natti på Cafét! Hon smugglade in mig på deras lilla mingel
med företagen på övervåningen. Sedan röjde vi där nere. Det var himla roligt tills dagen efter.
Sån jävla ångest. Har aldrig varit med om något liknande, nu vet jag vad det är också.
Annars en fullspäckad vecka och en riktigt bra helg. Och en extra vink till Emsor som
drog till karibien utan mig, jävla mörhöppa.






Kommentarer
Natti säger:

Tack för en trevlig helg! ;)

2012-02-09 | 07:40:13
Bloggadress: http://nataliehm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback