I never had to say goodbye

Det droppar lite, det smälter lite, solen värmer och småfåglarna snackar mycket
skit med varandra. Jag gick så sjukt sakta hem från gymmet och bara njöt.
Den enda, verkligen det enda, som fattades i sUNDS lilla stUND var en hUND. :)
Men innan vovven är här har det hunnit blivit sommar och kanske tom höst.
Då ska det ut och promeneras iaf, görmysigt. Men den måste lära sig att gå
sakta som sagt, för det gillar jag. Eller ja, ska den gå med fredrik får den ju
verkligen lära sig att gå fort också.. Stackars. Inte ens jag hinner ju ikapp
dom långbenen.

Jävla Sl drog ju månadskortet två jävla gånger på mitt kort. Och
dom är ju några tröga robotar i växeln som arbetar. Så när jag får tillbaka
dom 790 viktiga kronorna blir rätt spännande känner jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback