Skyline

Imorse for hjärtat iväg till Götet. Avis jag är, Telia får åka överallt dom.
Kan hända att det är lite skönt att vara själv en natt. Men en, det räcker det.
Ett stort minus är att all teknik lägger av när fredrik åker någonstans?! Går 
han och bär på någon teckning eller! Allt krånglar och jag trycker på allt.
Nu funkar iaf internet igen, av någon anledning när jag satte nallen i datorn?

Köpte två nya kuddar igår på Åhléns, sådär orange/röda, sjukt fint. Hade limegröna
men började bli måttligt trött på den färgen. Tror det beror på att jag var galen
i limegrönt och hade limegrönt på allt när jag var en liten tonåring. Nu vill jag ha
röd/orange och brunt i vardagsrummet och i köket vill jag ha det turkost och brunt.
Sedan så följde det med en fotobok också där alla fina foton ska klistras in.
Sist men fan inte minst. Min äggmacka såklart med extra gul gula.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback